مشاوره اسباب کشی

ارائه خدمات مشاوره باربری در مالمون بار تهران

مشاوره باربری این امکان را برای صاحب بار فراهم می کند که با برنامه ریزی دقیق و درست کار اسباب کشی را انجام دهد و در کمترین زمان اسباب کشی تخصصی را تجربه نماید.

مالمون بار تهران با چندین سال سابقه تلاش مستمر و صادقانه در زمینه اسباب کشی در محدوده باربری ، توانسته است خدمات مشاوره ای در رابطه با اسباب کشی تخصصی و آسان به مشتریان دور و نزدیک باربری ارائه دهد. حتی افرادی که از پرسنل ، تجهیزات و امکانات مالمون بار برای اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در تهران و حومه آن استفاده نمی کنند ، با مشاوران خبره و کارشناس مالمون بار تهران تماس می گیرند و مشاوره باربری تخصصی دریافت می کنند.

مشاوره اسباب کشی

مشاوره اسباب کشی مزایای زیادی دارد که به کمک آن می‌توان بدون کمک گرفتن از نیروهای متخصص باربری را با دقت انجام داد. در این مشاوره ، مشتریان در رابطه با باربری تخصصی راهنمایی های عالی دریافت می کنند به گونه ای که خودشان به تنهایی نیز از عهده اسباب کشی موفقیت آمیز برخواهند آمد.

مشاوره باربری در  مالمون بار در دو حالت اتفاق می افتد. حالت اول برای افرادی است که فقط به خدمات مشاوره ای نیاز دارند. حالت دوم ؛ دادن مشاوره باربری به مشتریانی است که به کمک پرسنل مالمون بار و با استفاده از تجهیزات بسته بندی و حمل بار این باربری کار خود را انجام می دهند.

در هر دو حالت مشاوره اسباب کشی برای مشتریان مزایایی دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

مزایای دریافت مشاوره  در مالمون بار

  •         برنامه ریزی دقیق و زمان بندی شده برای اسباب کشی
  •         بررسی مساحت محل و منزل تازه و برنامه ریزی برای چگونگی چیدمان اثاثیه در آن
  •         تصمیم گیری درست تر در رابطه با اهدای وسایلی که به آن نیاز نیست و تحویل آن به نیازمندان
  •         تعیین میزان و نوع  تجهیزات بسته بندی و حمل دستی کالا؛
  •         تعین نوع کامیون و تعداد پرسنل مورد نیاز
  •         تعین بهترین زمان و بهترین مسیر انتقال بار
  •         دریافت مشاوره در رابطه با چگونگی بسته بندی دقیق و اصولیاثاثیه
  •         آشنایی با چگونگی چیدمان اثاثیه در زمان بارگیری کامیون و همچنین چیدن لوازم در منزل تازه

ارائه مشاوره اسباب کشی به مشتری

مشاوره  خط مشی اتوبار را به خوبی مشخص می کند. با دریافت راهنمایی های کامل، خدمات اسباب کشی با سرعت و دقت بیشتر ارائه می شود. مشاوره باربری فقط مختص مشتری نیست.

 در جلسه مشاوره مشتری ، مشاوران خبره مالمون بار ، جلسه حضوری یا غیر حضوری با مشتری دارند و خط مشی و مسیر و زمان فعالیت ها و نوع و میزان خدمات قابل ارائه از طرف پرسنل باربری را به مشتری بازگو می کنند.

ارائه مشاوره اسباب کشی به پرسنل مالمون بار

مشاوران باربری مالمون بار برای پرسنل حمل بار  (کارگران ، راننده ها و همه کسانی که به نوعی در اسباب کشی دخالت دارند) جلسه مشاوره برگزار می کنند و در رابطه با امور حمل و نقل بار، جابه جایی اثاثیه منزل و تمام خدماتی که در اتوبار ارائه می شود به پرسنل نیز مشاوره تخصصی ارائه می دهند و سمت و سو و جهت فعالیت ها را برایشان مشخص و شفاف می کنند.

مشاوران باربری در واقع ، برنامه ریزان باربری هستند و به کمک دانش و مهارت خود سمت و سو و طرح و برنامه هر گونه بار را در ابتدای پروسه باربری مشخص و تعیین می کنند.

 

ادمین سایت

دیدگاه