باربری شهرک راه آهن
» اتوبار تهران » باربری شهرک راه آهن ، اثاث کشی منزل و خدمات اتوبار ارزان

باربری شهرک راه آهن ، اثاث کشی منزل و خدمات اتوبار ارزان

باربری شهرک راه آهن یکی از بهترین ها ،  باربری تهران است ، خدمات باربری راه آهن حمل بار همراه با بسته بندی و مشاوره رایگان با بهترین قیمت در شهرک راه آهن تهران است که اگر قصد حمل بار به شهرک راه آهن و با مناطق اطراف را دارید می توانید با ما تماس بگیرید .

شماره های تماس باربری شهرک راه آهن : ۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۸

برای تماس روی شماره تلفن کلیک کنید

در منطقه غرب تهران، شهرک راه آهن واقع شده است. در این شهرک خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل بسیار ضروری است چرا که افراد زیادی در بازه های زمانی مختلف به اثاث کشی نیاز خواهند داشت. بسته بنید اصولی لوازم و اشیا، به همراه چیدمان و استفاده از ماشین های باربری می تواند تا حد زیادی بر روی آسان بودن یک جابه جایی تاثیر گذار باشد. در مالمون بار این خدمات به صورت کاملا حرفه ای انجام می شود.

شماره تماس باربری
شماره تماس باربری

مشاوره رایگان باربری شهرک راه آهن

یکی از خدمات باربری و اتوبار شهرک راه آهن ارائه خدمات مشاوره می باشد که به صورت کاملا رایگان ارائه می کند بهترین مشاوره باربری را از ما بخواهید چرا که اشتباهات کوچک در باربری می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد .

مشاوره های باربری مالمون بار علاوه بر مشاوره های عمومی مشاوره های تخصصی در زمینه نحوه بسته بندی لوازم آشپزخانه ، نحوه حمل بار های بزرگ و سنگین ، بسته بندی اصولی لوازم و ظروف شکستنی و … می باشد .

تمامی مشاوره هایی که در مرکز باربری مالمون بار ارائه می شود اصولی ، دقیق ، قابل انجام و بر اساس متد های روز دنیا صورت می گیرد .

تیم کاری باربری شهرک راه آهن

تیم کاری باربری شهرک راه آهن تشکیل شده از بهترین افراد هستند که خدمات باربری و حمل اثاثیه را با بهترین کیفیت انجام می دهند . آموزش افراد در باربری مالمون بار کاملا اصولی و با برنامه می باشد تا تیم کاری هماهنگی لازمه را داشته باشند .

تیم کاری باربری مالمون بار مانند اعضای بدون هماهنگ بوده و هر کدام از افراد بسته به تخصص حیطه خود کارش را انجام می دهد و کار ها تقریبا یکستان بین تیم تقسیم شود تا فشار کار روی دوش یک نفر نباشد که باعث می شود در نبود همان فرد کار باربری تعطیل نشود .

باربری شهرک راه آهن
باربری شهرک راه آهن

باربری شهرک راه آهن بهترین تیم کاری با آموزش های لازمه در زمینه بسته بندی و حمل اثاثیه می باشند که می توانند به تنهایی و با اصول باربری که آموزش دیده اند یک یخچال ساید بای ساید را حتی از طریق پله ها و بدون آسیب جا به جا کنند .

به شما تضمین می دهیم که بهترین که لوازمتان سالم و بدون آسیب به مقصد برسند ولی اگر نیاز به اطمینان بیشتری دارید برای لوازم اثاثیه تان قبل از شروع کار بیمه نامه صادر می کنیم تا با خیالی آسوده بارتان جا به جا شود .

خدمات اتوبارشهرک راه آهن به مشتریان

باربری ها با هدف ارائه خدمات آسان حمل و جابه جایی بار به مشتریان روی کار آمده اند. در این راستا، هر کدام از تعاونی های باربری با ارائه خدمات متمایز قصد دارند مشتریان را راضی نگه دارند. در این راستا اتوبار شهرک راه آهن، خدمات زیر را با بالاترین کیفیت روز دنیا عرضه می نماید:

  1. دیگر نگران سوالات و پرسش های خود در مورد اثاث کشی منزل نباشید، در باربری شهرک راه آهن ، مشاورین متخصص و حرفه ای حضور دارند که شما را راهنمایی می‌نمایند. مشاوره رایگان در مالمون بار در راس تمام کارها قرار دارد تا مشتریان را با دانش و اطلاعات کافی راهنمایی نماید.
  2. بسته بندی اشیا، لوازم منزل، اشیا سنگین و قیمتی ، اشیا شکستنی به صورت کاملا جداگانه و با لوازم جداگانه انجام می‌شود. بنابراین دیگر لازم نیست نگران شکستن و آسیب دیدن لوازم خود باشید. از بهترین انواع کارتن های چند لایه، فوم، چسب و لوازم بسته بندی حرفه ای برای بسته‌بندی لوازم منزل استفاده می‌شود.
  3.  چیدمان اثاثیه منزل به گونه‌ای انجام می‌شود که اشیا در حین جابه‌جایی و حمل آسیب نبینند، کمترین فضا را اشغال نمایند و در حین جابه‌جایی هیچ کدام گم یا شکسته نمی‌شوند.
  4. از بهترین ماشین‌های باربری برای حمل اثاثیه منزل، انواع بار، ساید بای ساید، یخچال، تلویزیون، گاو صندوق و اشیا سنگین استفاده می‌شود. انواع خاور و کامیون‌های باربری، نیسان بار و وانت برای اثاث کشی منزل بکار می‌رود.
  5. دیگر نگران شکستن ظروف و اثاثیه شکستنی خود نباشید چرا که اتوبار شهرک راه آهن علاوه بر اینکه از بهترین افراد برای جا به جایی اثاثیه استفاده می کنیم و علاوه بر آن لوازم منزلتان را قبل از شروع کار بیمه می کنیم و بیمه نامه برایتان صادر می شود تا با خیالی کاملا آسوده اثاثیه تان جا به جا شود .

باربری غرب تهران

۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۸

مرکز تهران

۰۲۱۸۸۶۶۰۷۸۰

شمال تهران

۰۲۱۲۲۳۸۵۴۷۶

جنوب تهران

۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۱

مدیریت و تلگرام

۰۹۱۲۰۹۲۵۵۹۸

اتوبار و باربری میدان ساحل

بلوارهای گلها، کاج و هاشم‌ زاده، آقاقیا و خیابان‌های اصلی و یاس، بنفشه، سروستان، قائم و… خیابان‌های فرعی این شهرک می‌باشند. که اگر قصد حمل اثاثیه از این محله ها و خیابان ها را دارید و یا از جا ی جای تهران به این مناطق جا به جا خواهید شد کافیست با ما ارتباط بگیرید تا در محل حضور یابیم .

اتوبار و باربری بلور گلها

شهرک راه‌ آهن بار همچون بافت گیاهی شایع تهران، کلونی‌ ای از درختان انار بوده است.

باتوجه آب و هوای خنک و خشک این منطقه، بصورت سنتی در گوشه و کنار شهرک درختان انار به چشم می‌خورد.

هم‌اکنون در زیباسازی فضای سبز منطقه، بیشتر از درختان توت کاکوزا، سرو، افرا و کاج سوزنی استفاده شده است.

در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای تغییر نام این از باربری در شهرک راه‌ آهن به باربری راه  آهن صورت پذیرفته است که باعث سردرگمی اهالی منطقه گردیده است.

مالمون بار
مالمون بار

قیمت باربری شهرک راه آهن

قیمت خدمات باربری در شهرک راه آهن مالمون بار به صورت زیر است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت ها می توانید با پرسنل این باربری تماس حاصل نمایید.

خدمات اتوبار مالمون بارقیمت خدمات مالمون بار در شهرک آهن
بسته بندی اثاثیه منزلهزینه بسته بندی به ازای هر ساعت تایم کاری محاسبه می گردد. هر ۱ ساعت که کار بسته بندی انجام شود، مبلغ ۲۰ تا ۴۰ هزار تومن دریافت می گردد
کارگر مجربمالمون بار به ازای هر کارگر مجرب خود جهت حمل و بسته بندی لواز ، هزینه ۴۵ تا۵۵ هزار تومان را دریافت می نماید. با توجه به تعداد طبقات هر ساختمان این هزینه تغییر خواهد کرد.
ارائه ماشین باربری (کامیون و وانت)

ارائه هر کدام از ماشین های باربری برای منطقه راه آهن از ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

شماره باربری شهرک راه آهن

برقراری تماس با اتوبار و باربری مالمون غرب به راحتی یک کلیک بر روی شماره های بالا می باشد.

اتوبار و باربری بوستان گل‌آرا، اتوبار و باربری بوستان گل بهار، اتوبار و باربری بوستان شب بو، اتوبار و باربری بوستان آتش‌نشان.

اتوبار و باربری بوستان سنبل، اتوبار و باربری بلوارهاشم زاده، اتوبار و باربری بوستان کوکب، اتوبار و باربری بلوار کاج.

شماره اتوبار مالمون در شهرک راه آهن

اتوبار و باربری بوستان کاملیا، اتوبار و باربری بنفشه دهم، اتوبار و باربری بوستان نسترن، اتوبار و باربری بلوار گلها.

اتوبار و باربری بوستان سلامت، اتوبار و باربری بلوار امیرکبیر.

بسته بندی اثاثیه در شهرک راه آهن

بسته بندی لوازم خانه و ادارات در حمل اثاثیه نقش مهمی داشته و تضمین کار باربری است و بسته بندی اصولی و دقیق و استفاده از ابزار های مخصوص بسته بندی تاثسر به سزایی در سالم ماندن لوازمتان خواهد داشت . برای بسته بندی دقیق و باکیفیت بایستی به نکات مهمی دقت کنید که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت .

  • دسته بندی کردن لوازم منزل بر اساس وزن ، جنس ، قیمت : برای بسته بندی اصولی بایستی لوازم منزل را با توجه به وزن جنس و قیمت در دسته های مختلف جدا کنید و سپس شروع کنید به بسته بندی
  • استفاده از لوازم مخصوص بسته بندی : دومین فاکتور مهم برای بسته بندی استفاده از لوازم محصوص مانند استرچ رپ بابل رپ و کارتن رگال دار و چند لایه ، چسب پنج سانتی با کیفیت ، از جمله لوازم مخصو بسته بندی است .
  • بسته بندی لوازم شکستنی با دقت بالا : برای بسته بند لوازم شکستنی از ضربه گیر های مخصوص مانند بابل رپ استفاده کنید و در صورت نداشتن این گزینه ها می توانید روزنامه پیچ کنید .
  • استفاده از کارتن چند لایه : برای بسته بندی اصولی بایستی ظروف را بدون خالی ماندن حتی کوچک ترین بخشی از فضای کارتن بسته بندی کنید . چرا که اگر فقط کمی از فضای کارتن خالی بماند ، حین جابه جایی ظروف از جای خود حرکت کرده و می شکنند . (اگر ظروف به طور کامل فضای کارتن را پرنکردند می توانید روزنامه را مچاله کرده و فضاهای خالی را با آن پر کنید )
  • پک کردن اصولی کارتن های بسته شده : کارتن هایی که بسته بندی می شوند بایستی با چسب پنج سانتی و تسمه بسته بندی پک بشوند دا در حین جا به جایی باز نشوند از طرفی تسمه های پلاستیکی مانند گیره برای جا به جایی نیز استفاده می شود .

موقعیت باربری شهرک راه آهن

شهرک راه  آهن واقع در منطقه ۲۲ تهران بزرگ می باشد که از شرق به بزرگراه آزادگان شمال، از شمال به بزرگراه همت غرب، از غرب به دریاچه چیتگر و میدان ساحل و از جنوب نیز به پارک جنگلی چیتگر محدود میگردد.

شهرک راه آهن کجاست ؟

شهرک راه آهن از محله های جدید التاسیس منطقه ۲۲ تهران است. و عمر چندانی از تاسیس آن نمی گذرد و سابقه تشکیل این محله به حدود سی سال پیش می رسد .‌ شهرک راه آهن در همین زمان اندک رشد های خوبی نسبت به شهرک های مجاور داشته و خود را به عنوان محله ای طراز اول در بین محلات مجاور مطرح کرده است .

پتانسیل این منطقه برای ایجاد اماکن تفریحی و بزرگ بسیار خوب بود و اماکنی مانند دریاچه چیتگر ، آبشار تهران ، مجموعه ایران مال ، تهران مال ، مرکز خرید طوبی و بسیاری دیگر از بهترین مراکز خرید تهران و جاهای دیدنی تهران در این منطقه احداث شد . این اتفاقات باعث شد تا شهرک راه آهن به یکی از بهترین محلات غرب تهران تبدیل شود .

حمل اثاثیه با باربری شهرک راه آهن

باربری شهرک راه آهن تیم حمل اثاثیه مخصوص به خود را داشته که آموزش های لازمه را در این زمینه دیده اند و آماده ارائه بهترین خدمات می باشند تا لبخند رضایت را بر لبتان ببینند . برای حمل اثاثیه با باربری شهرک راه آهن و دریافت خدمات باربری کافیست با ما تماس حاصل کنید .

خدمات تیم کاری ما در باربری شهرک راه آهن دقیق و با کیفیت بوده تا پاسخ در خور شخصیتی به اعتماد شما باشد چرا که اعتماد شما مشتریان گرامی تنها هدف ما می باشد .

ادمین سایت

دیدگاه


  1. ادمین سایت گفت:

    سلام
    بله
    باربری شهرک راه آهن خدمات باربری رو به صورت ۲۴ ساعته ارائه میده
    خدمات تیم کاری باربری مالمون بار و باربری شهرک راه آهن شامل بسته بندی ، حمل و جا به جایی و چسدمات در منزل جدید هستش

  2. حیدری گفت:

    باربری شهرک راه اهن تهران شما تا ساعت چند فعالیت دارید ، من میخوام شب اسباب کشی کنم در محدوده شهرک راه آهن تهران ، آیا شب هم سرویس دارید یا نه ؟

  3. سهراب گفت:

    از خدمات باربری عالیتون واقعا ممنونم. از برخورد پرسنلتون تا راننده های عالیتون حرف نداشت

  4. سعید گفت:

    سلام .از خدمات خیلی خوب باربریتون واقعا ممنونم. اسباب کشی من رو کارکنان باتجربتون خیلی راحت و در سریع ترین زمان ممکن انجام دادند. اقای رسولی از اینکه اون زمان عالی رو پیشنهاد دادین واقعا ممنونم. واقعا بهترین زمان برای جابه جایی اثاثیه خونمون بود

  5. شکیلا گفت:

    من از باربری غرب تهران بخاطر بهترین اسباب کشی تهران،بهترین بسته بندی اثاثیه منزل و حمل اثاثیه واز کارگرهای خوبتون واقعا سپاسگزارم.

  6. ماریا گفت:

    سلام از باربری مالمون بار تشکر میکنم بخاطر اینکه سر وقت اومدن و همون ساعتی که گفتن اومدن برای اسباب کشی وسایل و اثاثیه منزلمون و خیلی خوش رفتار بودن.