باربری پاسداران
» باربری تهران » باربری شرق تهران » باربری پاسداران متخصص باربری در تهران – ۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۱

باربری پاسداران متخصص باربری در تهران – ۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۱

باربری پاسداران یکی از بهترین باربری های تهران است که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت به شهروندان عزیز ساکن تهران می باشد. باربری پاسداران یکی از شعبه های مالمون بار است که سابقه بلند مدت و درخشانی در حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل، شرکت ها و سایر سازمان ها دارد.

شماره تماس های باربری و اتوبار غرب :  ۰۲۱۴۴۷۴۸۳۹۱

برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر کافیست با شماره بالا تماس حاصل کنید

پاسداران تهران کجاست؟

پاسداران تهران خیابانی طویل است که در شمال شرق تهران قرار دارد که در ایام گذشته به اسم سلطنت آباد شناخته می شد. این منطقه مرز بین منطقه ۳ و منطقه ۴ شهرداری تهران می باشد.

باربری پاسداران مالمون بار جهت خدمت رسانی به همشهریان این منطقه همیشه آماده است تا انواع بار ها و اسباب شما به صورت تخصصی و حرفه ای جابجا کند.

اساس کار باربری پاسداران بر پایه ارائه بهرین کیفیت ممکن به مشتری های عزیز بنا شده است. ما همواره سعی می کنیم که اسباب و اثاثیه شما را در کمترین زمان بدون هیچ گونه آسیب دیدگی به مقصد مورد نظر برسانیم.

شماره تماس باربری مالمون بار
شماره تماس باربری مالمون بار

نحوه بسته بندی و حمل بار در باربری پاسداران چگونه است؟

احتمالا یکی از سوالات شما عزیزان این باشد که باربری پاسداران برای اینکه بهترین کیفیت را در حمل و نقل ارائه کند چه اقداماتی را انجام می دهد؟

باید بگوییم که باربری پاسداران ابتدا پس از تماس شما، به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره می دهد. سپس در صورت ثبت درخواست مشتری پرسنل مجرب ما در محل حاضر شده با توجه به حجم و وزن و میزان حساسیت کالای شما به ضربه بار شما را با ابزار و وسایل مخصوص بسته بندی می کنند. چراکه بسته بندی مناسب یکی از مهم ترین قسمت های حمل و نقل ایمن و بی خطر می باشد. در نهایت بار ها را با احتیاط کامل سوار بر ماشین می کنند.

گفتن این نکته حائز اهمیت است که بگوییم مهم نیست بار یا اسباب و اثاثیه شما چه اندازه است. چه بزرگ باشد مانند یخچال های ساید بای ساید یا انواع کمد و کابینت، چه کوچک باشد مانند لوازم ریز آشپزخانه یا دکوری منزل باربری ما با افتخار حاضر است که در حمل اسباب و اثاثیه به شما خدمت کند.

از اتوبار غرب دیدن کنید

برای حمل و نقل ایمن اثاثیه بهترین وانت ها و کامیونت ها در سایز های مختلف تدارک دیده شده اند. تمامی کامیونت های ما مسقف هستند و دارای پتو و طناب جهت محکم بستن اثاثیه شما می باشند. شما می توانید متناسب با میزان بار خود از ما درخواست وانت یا کامیونت کنید. اگر میزان بار شما کم است بهتر است از وانت های ما استفاده کنید. استفاده از وانت های ما دو مزیت دارد اول اینکه هزینه آن به صرفه تر و کمتر از کامیونت است و مزیت دوم این است که به دلیل حجم کوچکتر ماشین با توجه به ترافیک شهری سرعت سرویس دهی افزایش می یابد.

رانندگان ما نیز رانندگانی با تجربه و دارای آشنایی کامل با منطقه پاسداران تهران و کلیه مناطق تهران هستند.

باربری مالمون بار دارای سرویس خدمات ویژه پس از جابجایی اسباب و اثاثیه به مقصد مورد نظر است. منظور از این خدمات چیست؟

منظور از این خدمات این است که در صورت درخواست مشتری از مالمون بار ما می توانیم در ازای دریافت مبلغ ناچیزی در باز کردن بسته بندی ها و جایگزین کردن وسایل در جای مناسب خود به شما کمک کنیم. مالمون بار افرادی را جهت ارائه این خدمات آموزش داده است که می توانند وسایل منزل و یا حتی اداری را با توجه به معماری و نقشه ساختمان به صورت فنی و تخصصی در جای مناسب قرار دهند. بعضی از افراد پس از نقل مکان به مکان جدید ایده ای برای چیدن وسایل ندارند این خدمات می تواند کمک بسیاری به آنها بکند.

لازم به ذکر است که بگوییم باربری پاسداران محدود به زمان و مکان خاصی نیست. شما می توانید در هر ساعت شبانه روزی که مایل هستید از ما درخواست ارائه سرویس کنید و بار خود را به هرکجای تهران یا حتی خارج از تهران که خواستید حمل کنید.

قیمت خدمات مالمون بار چگونه است؟

چون شرایط باربری دائما متغیر می باشد قیمت ثابتی برای این حرفه تعیین نشده است. اما برای اطلاع از تعرفه های ما و قیمت حدودی شما می توانید با شماره های ذکر شده با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاشمان را می کنیم که برای کسب رضایت شما کمترین قیمت را از شما عزیزان دریافت کنیم.

برای تماس با ما می توانید با این شماره با ما تماس بگیرید:

باربری مالمون بار
باربری مالمون بار

تمامی بار ها در باربری پاسداران بیمه می شوند

یکی از نگرانی های مشتری های گرامی این مسئله می باشد که در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگوار مانند تصادف ماشین حمل اثاثیه چه کسی پاسخگوی خسارت های ناشی از آن می باشد؟ شرکت باربری یا مشتری

باید گفت که جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. پرسنل ما کاملا آموزش دیده و با تجربه و حرفه ای هستند که تمام تلاششان بر این است که بار را بدون کوچکترین آسیبی به مقصد برسانند. ولی متاسفانه هیچ موقع نمیتوان اتفاقات ناگوار مانند تصادف را پیش بینی کرد و جلوی آن را گرفت.

به همین منظور شرکت باربری پاسداران خود را توسط یکی از شرکت های بیمه معتبر کشور تحت پوشش قرار داده تا در صورت بروز هر گونه اتفاقی ناگواری خسارت های ناشی از آن به صورت کامل به مشتری پرداخت شود.

فواد مهری

دیدگاه